De veluwe

Spelers acties en uitspeel afspraken.

De veluwe

Postby Kasper on Fri Jul 09, 2010 9:32 am

Het groepje dat afgelopen keer naar de veluwe is geweest (arjan, janne-maaike, robin, mar) wilden nog wat uitspelen voor volgende sessie. Wat komt het beste voor jullie uit? Zaterdagmiddag in de bebop kan ik niet ivm werk.
Een nar is van oorsprong de grappenmaker aan het hof van een vorst.
De nar werd gezien als staande onderaan de sociale ladder, maar mocht zeggen wat hij wilde, vaak tegen de heersende opvattingen in, zonder dat hij daarvoor gestraft werd.
Kasper
Fostern

Re: De veluwe

Postby Reinhardt on Thu Jul 15, 2010 8:47 pm

Hoi Kasper,

Ik had graag nog wat uitgespeeld, maar ik heb helaas aflopen maand iets te veel aan mijn hoofd gehad om eerder te reageren. En blijkbaar heb ik het weerwolf forum ook al meer dan een week niet bekeken. Ik zit morgenavond krap, dus het gaat niet meer lukken voor de komende sessie. Ik weet niet wat jullie als narrators verder willen met de situatie, maar door kom ik dan zaterdagavond wel achter.

Groetjes,

Arjan
Reinhardt
Cliath

Postby Elinor on Fri Jul 16, 2010 9:37 am

Is het geen optie om het met een andere narrator uit te spelen zaterdagmiddag? Kasper?
Maureen 'Natural Exception' de Zwart
11-2005 t/m 9-2008
Elinor
Athro

Postby Kasper on Fri Jul 16, 2010 11:54 am

Mmm, dat kan. Moet ik even alle info opschrijven. Anders kan het ook wel op de sessie. Doen we het tijdens de moot. Dat zou wel moeten lukken.
Een nar is van oorsprong de grappenmaker aan het hof van een vorst.
De nar werd gezien als staande onderaan de sociale ladder, maar mocht zeggen wat hij wilde, vaak tegen de heersende opvattingen in, zonder dat hij daarvoor gestraft werd.
Kasper
Fostern

Return to Acties